Laatste avontuur in Denemarken

'Ik krijg hier hangtieten van'

Daar stond ik dan om half 8 op m'n werk, netjes optijd enzo. Kijk ik op de planning, sta ik pas om 13.00 uur ingedeeld! Beter te vroeg dan te laat, maar zo vroeg? Maar goed, ik had toen mooi tijd om paps mail te beantwoorden, dat ging alleen wel in 4 mails, maar goed hij heeft antwoord. Hij heeft alleen nog niet op m'n mails geantwoord. Ik zal morgen wel antwoord hebben dan. Verder heb ik nog fotootjes op m'n blog gezet en het fimpje van de sunset. Daar kunnen jullie nu dus ook mooi elke dag van genieten. En ja iza, ik heb hem van prive naar openbaar gehaald. Goed he van mij! Toen ik broodjes ging halen was m'n begeleidster ondertussen ook al op het werk gearriveerd. Ik vroeg of ze al van m'n stunt had gehoord van de ochtend. Ze moest wel om lachen en zei dat het ook beter was om te vroeg te zijn dan te laat. Toen het wel tijd was om te werken, stond ik er wel weer netjes op tijd. En ze had een special assigment voor mij. De keuken inventaris van een hut moest kloppend gemaakt worden en daar heen gebracht worden, een babybedje moest naar een andere hut en de egenkontrol in het restaurant moestnog gedaan. Dus daar ging ik hoor, aan de slag met m'n special assigment. Ik ging van het magazijn naar de hut, van de hut weer naar het magazijn, weer naar een hut met een babybedje op mijn schouder en vandaar door naar het restaurant. Toen ik weer terug kwam in de receptie stond ze helemaal verbaasd grappig te kijken dat ik het allemaal onthouden had. Ha! Ik wist wel dat ik een topper was! Een kwartier later zat ze met een hand onder der hoofd en toen kwam het hoor: Ik krijg hier hangtieten van! Die zin werd gevolgd met een hartelijke lach van mij. Ik had die nog noooit gehoord, dus ik lag gevouwen achter de balie. Toen ik uitgelachen was kwam Helene binnen gelopen met de vraag of ik weer was gaan slapen. Dat had ik niet, hoewel ik wel om half 1 een inzakker had. Maar goed, ook die heb ik overwonnen. Op het werk was het echt heel rustig, en sloeg ik aan de schoonmaak. Heel de receptie is weer schoon. En voor ik het wist zat m'n dienst erop. Toen de winkel gesloten was en het geld was geteld kon ik zo aanschuiven met het avondeten. Toen had ik een zware drang om heel ouderwets musical liedjes te luisteren, dus daar zaten we dan met z'n tweeen mee te bleren. Want dat is vooral waar ik goed in ben. Na weer een kan groene thee vind ik het wel weer tijd voor m'n bed. Ik kan het niet net zo laat als gister maken, het was wel heel gezellig ons huisje inweiden, maar toch. Ik ga lekker onder wol,

Morgen moet ik namelijk wel om half 8 beginnen

Reacties

Reacties

mama

Wel te rusten. Kan je nog wel slapen? Morgen ga je toch je spijt wegkopen? En werk je dan twee dagdelen met een flinke pauze ertussen? Zodat je weer kan gaan shoppen. Veel plezier. X mama

Suzan

Heej Siempie, heb net je laatste drie berichtjes weer gelezen. Het is leuk dat je iedereen zo op de hoogte houdt en wij kunnen het lezen wanneer het ons uitkomt. Je bent zo te zien weer lekker bezig, en dan in alle opzichten. Misschien is de bediening in Denemarken wel zo afwachtend omdat ze niet opdringerig willen overkomen. En je moet maar zo denken: je hebt die mond niet voor niets gekregen, als je per se wat wilt, moet je er maar om vragen. Succes met het veroveren van je hakken en het slachten van je haren. We zullen het resultaat vast nog wel te zien krijgen.
Groetjes en dikke knuf.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!