Laatste avontuur in Denemarken

Maxipondjes

Vandaag een redelijk rustig dagje gehad. Vanochtend miste we weer kinderen voor in miniclub, dus gingen we maar de poolparty van de avond promoten. Ik was bezig met m'n handjes over trekken, en ik moet er toch wat mee doen, dus op elk handje in het Deens geschreven wat er vanavond te doen was. En vervolgens hingen er overal op de camping van die gekleurde handjes. Tijdens de lunch, schrok ik me rot. Stonden er in eens 2 camping gasten in huis. Of ze hier konden afwassen. Ik dacht echt hallo! Loop je altijd overal naar binnen waar de deur openstaat. ik heb ze maar naar het toilet gebouw gewezen, want ja, wij hebben dan wel een vaatwasser, maar die is niet te huur. In de middag was het weer tijd om te schminken en dit keer waren er wel kindern bij de trampolines te vinden, maar die vonden het schminken maar stom in vergelijking tot de trampoline. Dus weer geen kind in de miniclub. Van de miniclub ging ik rechtstreeks naar de receptie. Kwam er een man die wou uitchecken. En je raad het al, het was een ingewikkelde check out, en ondertussen zat hij een maxibon ijsje te eten. En bedankt he, ijs eten voor mijn neus. Maar goed. Om 5uur ging ik weer naar huis toe. Om bij Marlies een maxibon ijsje te halen. Ik kom bij haar afrekenen en het eerste wat ze zei was: Na, je bent al de tweede die een maxibon voor mijn neus staat te eten. Haha. Daarna kwam het verzoek of ik haar portemonee even wou halen om een maxibon te kopen en die in de vriezer te leggen. Zo gezegd, zo gedaan. En daar zat ze, voor mijn neus een maxibon ijsje te eten. Waarop ik weer tegen haar zei dat zij de tweede was vandaag die voor mijn neus een maxibon zat te eten. Mijn vervolg reactie was allen dat die dingen bomvol calorien zitten dus dat het eigenlijk maxipondjes zijn. Dat bracht het volgende onderwerp naar boven. We moesten maar snel met just dance de maxipondjes eraf krijgen. Voor ik het wist was het alweer tijd voor de pool party. Ik hoopte dit keer op meer kids dan vrijdag. Maar dat lukte aardig met 20 stuks. Toen ik even liedjes ging toevoegen aan de afspeel lijst en terug liep, was mn collega druk bezig met kinderen nat de maken, vanaf de kant. En daar liep ik dan voorbij, en je raadt het al. Mijn armen schoten uit en daar lag hij in het water. En al die kinderen maar lachen, maar ik lachte nog het hardst. Oh wat vond ik mezelf grappig, ik kwam niet meer bij. We waren dit keer eerder klaar met opruimen dus ik kon gelijk naar huis fietsen, in m'n natte kleren. Heerlijk als je dan onder de warme douche kan stappen, en vervolgens weer in je korte broek naar buiten kan, gewoon omdat het weer het toelaat.

Nu nog bedenken wat ik morgen op m'n vrije dag ga doen..

Reacties

Reacties

mama

Je hebt daar veel plezier en beleeft veel. Hoe zijn je ervaringen met de muggen? Ben 3 dagen naar de LAge Vuursche geweest. Heerlijk uitgerust en ik was de overheerlijke maaltijd voor alles wat daar rondvloog. Ga maar na. Dat vliegende ongedierte is zo klein en dan een volwassen vrouw. Voor dat ongedierte kon het niet op. En zoals iedere keer weer in de zomer kom ik er achter. Oh ja, Lage Vuursche betekent muggen. Laat ik mijn anti muggenspul meenemen. Iedere keer weer denk ik thuis laat ik het maar vast gelijk in mijn tas stoppen. En iedere keer weer kom ik er op de Lage Vuursche achter dat ik het weer vergeten ben. Dus ja, ten aanzien van je verhaal van je fietsbanden (en controle of ze wel hard genoeg zijn) ben ik bang dat je toch mogelijk meer eigenschappen van me meegekregen hebt dan zo op het eerste oog gedacht.

Suzan

Hoi Simone,
Heb net even al je verhaaltjes gelezen. Geloof dat ik wel 2 weken achter liep. Merk wel weer dat je je goed inzet en dat het gelukkig ook goed gewaardeerd wordt. Fijn hoor meid. Hoop voor jou dat je je de rest van de tijd wel gewoon lekker blijft voelen (geen hoofdpijn meer of andere kwalen). Je verhaaltjes zijn hartstikke leuk om te lezen. Ik zei toch al dat je er wel een boekje van kon maken. Nou, blijkbaar doet opa dat al voor je. Kun je een kopie gelijk inleveren als stageverslag haha. Nog hartstikke bedankt voor je kaartje, vond het reuze leuk. Ik zit lang niet elke dag achter de pc, maar als ik tijd heb lees ik gewoon weer bij. Nog veel plezier daar. Hier is het ook mooi weer en hoop dat jij het ook houdt daar. Groetjes en dikke knuf.
Suus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!