Laatste avontuur in Denemarken

Happy b'day to Chris!

Ja ik weet het, ik heb gister een dagje overgeslagen met m'n blog. En dat terwijl jullie er vol smart op aan het wachten zijn. M'n trouwe fans, wat moet ik toch jullie! Gister had ik weer een vrij daggie. Heb lekker op het strand gelegen. En wat denk dat er voor m'n neus gebeurd? Daar was ene dude z'n moves aan het showen, speciaal voor mij. Ha! Mocht ik willen! En dan hopen dat ie het strand op kwam lopen, zodat ik maar mooi even kon vragen of ie het mij niet even kon leren. Wat ben ik toch ook een heerlijke dromer als ik het zo bekijk. Toen de wind kwam opsteken ging ik maar weer terug. Op de terug weg kwam ik een camping gast tegen, die ik al eerder met z'n vrouw op het strand had gezien. Tijd voor small talk. En toen kwam de vraag of ik niet zin had om een nog even op het strand de hond wou uitlaten, ondertussen liet m'n maag alweer weten dat het etenstijd was, dus dat feestje ging niet door. Maarde it was very nice to see you again, kon ik maar mooi even in m'n zak steken. S'middags kwam ik op het geweldige idee om s'avonds lekker uit eten te gaan. Dat vond Marlies wel een goed idee. Dus daar gingen we, op weg naar de italiaan. Met onderweg ouderwets Disney muziek op. Lekker vals mee bleren, waar ik het beste in ben. Het leek wel een road trip, dan wel een hele korte dan, maar goed. Na de italiaan de finale van peking express gekeken en daarna lekker onder de wol. De volgende ochtend ging ik dan weer op de fiets naar m'n werk. Heb het hele schap van de strandspullen en speelgoed onder handen genomen en het ziet er nou weer netjes uit en alles is van prijs voorzien tot dat het schietapparaat op was. Ik wou het nog vervangen, maar dat wilde niet. En ondertussen was Nalina binnen komen wandelen. Dus gelijk plannen gemaakt voor de middag. Ik moest naar de kapper en dan konden we even gezellig wat drinken in het doprje. Dat werd hem niet. Het was winkeltje in, winkeltje uit. Bekend fenomeen. Ik had in een winkel enorm mooi hakken gezien! Supper mooi! Maar niet meegenomen. Toen we bij een souvenier winkeltje kwamen zagen we een hij en ik nemen elke keer een nieuwe pet liggen, dus wij HEINEKEN! Tot er achter ons een vrouw zei: Nee joh, grols is veel beter. Stonden er gewoon Nederlanders achter ons, terwijl als een debiel Heiniken riepen. Hoe klein is de wereld! Na in een deense vero moda het oranje shirt I luv Holland gekocht te hebben, besloten we om in het dorpje te gaan eten. Op eens had ik 2 dagen achter elkaar in een restaurantje gegeten, oeps! Moet ik maar geen gewoonte van maken. Maar het is totaal niet duur, een 3 gangen menu inclusief drinken voor 20euro de man. Ondertussen zat m'n hoofd nog steeds bij de hakken en was ik nog steed niet bij de kapper geweest. Dus onderweg naar huis, maar besloten we vrijdag als we toch boodschappen gaan doen, even langs de kapper te hoppen en langs die winkel om die hakken te halen. Ik moet ze gewoon hebben! Ze zijn zoo moooi! Niet normaal! Dus ik moet tot vrijdag wachten tot ik mn spijt ongedaan kan maken. Dat overleef ik wel, hoop ik! Ondertussen ben ik vandaag niet vergeten dat Chris vandaag jarig is, Chris, als je dit leest! Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en de dikke zoen van Alice hebt ontvangen! Nu is het nog hopen dat de wii het doeten dan..

Nog even die maxipondjes van eergister eraf dansen! Let's dance baby!

Reacties

Reacties

mama

Je hebt gelijk. De wereld is klein en daarnaast ook fijn om te lezen dat dat Just Dance zo vaak gebruik wordt.
Fijne dag. x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!