Laatste avontuur in Denemarken

Mistery of the day

Na gister heerlijk uit eten te zijn geweest, was het dan tijd om weer te gaan werken. Vanochtend begon het misterie al. August deed zo raar vandaag! WAUW! Op een geve moment was ik aan het tellen en Helene was ook ergens meebezig, hoor ik hem in ene zeggen of we allebei very bisy waren. Een paar tellen later was ik klaar met tellen, wil ik antwoord geven, is ie weg! Helene en ik keken elkaar aan en ik zei echt van wat is er met hem? Maar daar hadden we allebei geen antwoord op, en het misterie was aan het eind van de dag nog steeds niet opgelost. Nadat ik klaar was met werken ging ik m'n spullen van holmsland naar nordso verhuizen. Ik zit nu met Nalina in een mobile home. Gezellig en lekker knus, een 3e persoon kan er opzich wel bij, maar spullen voor een paar maanden niet. Toen kwam de planning van, wat zullen we gaan doen met eten.. Zin om te koken hadden we allebei niet, dus daar gingen we weer op de fiets naar het dorpje om ergens te gaan eten. Bediening hier is wel een beetje appart, van de 3 restaurants waar ik nu geweest ben, kwam er maar in 1 restaurant iemand met heeft het gesmaakt, wilt u nog wat drinken enzovoort. In de andere 2 komt ze in het begin naar je tafel om je bestelling op te nemen, je eten te brengen en als je je hoofdgerecht op hebt moet je zelf je nagerecht bestellen. En tussen door staan glazen ook leeg. Totaal niet wat ik gewend ben. Oh wat klinkt dat verwend! Alsof ik thuis altijd uiteten ga of bediend word! In een restaurant hebben we 20 minuten moeten wachten tot ze de tafel pas leeg kwamen halen en vroegen of we nog wat wouden hebben. En dat terwijl we de enige in het restaurant waren. Als het druk is heb ik er begrip voor dat het wat langer duurt, maar nu. Gister was het ook een geval van mensen hebben hun hoofdgerecht gehad, het is klaar. Misschien is het anders, maar vind het niet bepaald servicegericht of klantvriendelijk. En dat terwijl het eten er wel gewoon goed en lekker is. Maar goed, we gaan voorlopig weer aan de kook. En nee, niet de kook van cocaine, maar aan de kook als in we gaan weer koken. Nadat we naar huis waren gefietst was het social media time. Ondertussen waren er al twee thee kannen groene thee doorheen gegaan. Ik heb ergens een fabel gehoord dat dat goed voor je is.

Fabel of niet, ik drink in ieder geval genoeg.

Reacties

Reacties

Papa

Toch maar zelf koken he
Is ook goedkoper en je eet wat je wil.
En zelfbediening is sneller.

:-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!