Laatste avontuur in Denemarken

like a virgin

Ik had gister helemaal geen tijd om een verhaal te plaatsen, dus ik moet even terug in de tijd. Gister had ik de hele dag animatie. In de ochtend begon het al. Na een half uur waren er nog steeds geen kinderen, zat ik daar m'n bloem in te plakken met bolletjes crepe papier. Omdat het zo rustig was, zou de animatiejonge s'middags naar Holmsland gaan om August te helpen met schilderen. Ik zou dan een uurtje gaan schminken. Er waren geen kinderen, en voor ik het wist had ik een apparte kleur nagelijk, een gouden ring en een bloem op m'n hand staan. Weer was er half uur voorbij, toen heb ik de boel maar opgeruimd en bleek dat ik naar huis mog. dus daar lag ik dan met Marlies op het strand. Ik was thuis natuurlijk zo slim om geen badlaken in te pakken, dus daar lag ik dan op m'n marry christmas fleece dekentje. Achja, alles moet kunnnen. We hebben het avond programma maar aangepast. Het was natuurlijk pinksterweekend en dan zouden we s'avonds ongeveer het zelfde programma hebben als vorige week. We besloten om er een 80's and 90's party van te maken. Dus ik s'middags liedjes verzameld.Take on me, 99 luftballon enGirls just wanna have fun kwamen voor bij, ik had er ondertussen al helemaal zin in. En flyers uitgedeeld op Holmsland. Ik denk, misschien komen er dan meer mensen. Uiteindelijk waren er 4 tafeltjes vol, en ondanks dat was het wel een gezellige boel. Toen het weer tijd was om op te ruimen, kwam Nalina binnengelopen. Ik heb een hele tijd met haar staan praten voor ik naar huis ging. Uiteindelijk was ik om kwart voor 12 thuis. En ja, dan heb ik echt geen zin meer om een verhaal te typen. Misschien was die dan wel veel langer geweest dan dat die nu is. Ik had een andere fiets gekregen de dag ervoor, zodat ze voortaan alle fietsen weer konden verhuren. En op de heen weg, dacht ik dat de fiets al heeel zwaar fietste. Dus ik s'avonds de band op pompen. Nee hoor, hielp niks. Eind van het verhaal,

Ik was kapot toen ik thuis kwam.

Reacties

Reacties

papa

:-)

mama

Ja, soms vergeet je wel eens om te controleren of alles klopt. hoe was het ook al weer met horen en voelen. Of billen branden en blaren. Ik weet het niet meer precies maar jij weet vast wel wat ik bedoel. Heb je kaart ontvangen en met mijn voet (de rest van lichaam gaat het goed na heerlijk 3 dagen vertroeteld te zijn met als topper een massage van anderhalf uur.
x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!