Laatste avontuur in Denemarken

Ijsje als ontbijt

hallootjes allemaal,

Vandaag is m'n verhaaltje wat later. Ik heb vanacht echt een verschrikkelijk nacht beleefd. Om de twee uur wakker, en hoesten! M'n keel doet echt pijn! Dus daar zat ik dan om 8uur s'ochtends met een waterijsje in m'n mond. Toen om 9uur nog even 2uurtjes lekker geslapen. Toen ik wakker werd zei Marlies dat ze wel een paracetamol vorm had die je in kokend water moest doen en dan moest opdrinken. Dat zou wel moeten helpen tegen de keelpijn. Om12 uur was het alweer tijd om te werken. Lekker doorgewerkt. De winkel aankant gemaakt, een hele boel welkomsmappen gemaakt en een aantal check ins gedaan. Toen ik klaar was, ging ik even achter nog snel even wat opruimen. Toen ik terug liep was het enorm druk en stond Peter daar in z'n eentje. Dus had ik hem maar even geholpen. Toen ik naar buiten liep, stond daar een franse auto. Voor ik wist begon ik frans te praten. Beter dan ik eigenlijk had verwacht. Die mensen wouden 1 plek voor vanacht en ik zei dat ze naar binnen moesten. jammer dat ik al klaar was, maar m'n begeleidster was binnen en spreekt ook een woordje frans. Na wat gegeten te hebben de voorbereidingen te hebben getroffen, was het tijd voor de poolparty. De kleinste poolparty tot nu toe met 6 kids. Maar ik had ondertusssen nog geen last gehad van m'n keel. Na de poolparty wist ik niet hoe snel ik naar huis moest. Na weer de 'leukste' van Nederland te hebben gekeken nog even een rondje camping gedaan met Marlies. Dat toont de gasten weer dat we ook buiten openingstijden de camping in de gaten houden. Daarna eindelijk m'n dipsausje gemaakt en genuttigd. En nu zit ik dan onder het heerlijke genot van dat ene medicijn deze blog te maken. Nja, het is verre van lekker, maar ik hoop dat ik dan wel in een keer door kan slapen. Morgen is er voor mij een dag in de animatie. Dat vind ik leuk, en houdt de afwisseling erin. Dus nu even heel snel m'n mok super drank opdrinken en lekker onder de wol. En voor jullie het weten lezen jullie alweer m'n volgende verhaal.

En voor ik het vergeet, morgen komt de andere stagair. Het meisje dat bij op school zit.

Ajuu!

ps: En pap, ik snap niet wat je hier nou nou zo grappig vindt, met je: ik kan er wel om lachen allemaal. Ik bedoel ik doe m'n werk goed en wat krijg ik er voor terug, een of andere virus! Ha Ha, kan jij mij de grap even uitleggen alsjeblieft?

Reacties

Reacties

mama

Waterijsje om 8 uur 's ochtends. Brr, ik moet er niet aan denken. Je verhaal komt op mij over dat je er veel te doen hebt en ook ziet wat er nodig is. Het allerbelangste, vind ik, is het plezier wat uit je blog spreekt. Wat ik er ook uit haal is dat jij het meest naar je zin hebt wanneer je veel afwisseling hebt. Klopt dat? Veel plezier en herstel gewenst. Vanuit Duitsland had ik een medicinaal drankje. Ook niet lekker om te drinken en de uitwerking was iedere keer bij een rauwe keel geweldig. Wil je het weten? Nou vooruit, ik geef het je vast bij voorbaat. Misschien heb je er wat aan.
Je koopt bij de slijter zo'n proefflesje cognac, bij de kruidenier een ei en suiker wanneer je dat niet meer in huis hebt. Dan kluts je het ei, voegt de suiker en de cognac toe en drinkt het op. Daarna ga je naar bed. Door het ei met de alcohol word je rauwe keel gesmeerd en voelt dan zachter aan.
Fijne dag.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!