Laatste avontuur in Denemarken

Short update

Na heerlijk geslapen te hebben was het weer tijd voor een nieuwe dag in de receptie. Daar kwam de eerste check out. En daar begon het al. De eerste uitzondering. En heel de middag waren er alleen maar gecompliceerde handelingen. Goed begin en een goed eind. Ik had wel het pakketje van mama binnen gekregen. Bedankt! Toen ik klaar was met werken dacht ik nog even 2uurtjes naar het strand te gaan. Maar de hoofdpijn moest het weer verpesten. Het was niet te harde! Dus ben ik maar op even op bed gaan liggen. Om half 6 werd ik wakker en ging ik een ijsje halen bij Marlies. Daarna ben ik razendsnel onder de douche geweest om vervolgens weer naar Nordso te fietsen om daar met z'n alle te eten. Marlies had een steengrill voor 1 a 2 persoon personen. Zaten we daar met z'n zessen. Na het eten was de planning om eurovisie songefestival te kijken, alleen had ik daar geen kracht meer voor. Ik ben zo ongelooflijk moe, het is niet normaal. En daarbij ben ik ook nog is een keer sinds zondag lekker verkoudenen heb ik een zere keer. En dan ook nog is die hoofdpijn, een betere timing is er niet. Om al die reden daarom vandaag maar echt een heel kort verhaaltje. Ik ben uitgeteld en duik lekker m'n bed in.

Buena notte!

Reacties

Reacties

mama

Fijn da tje blij bent met het pakketje en nu maar hopen dat je snel de oude bent. Ik had nog gedacht om drop mee te sturen. Gedacht niet gedaan. Spijt dat ik daarvan heb! Veel sterkte en dat je maar gauw de oude mag worden.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!