Laatste avontuur in Denemarken

Receptie in oplaering

Dag lieve fans mij! Vandaag was het dan zover, de dag dat ik zou beginnen met de recpetie. Na de openingroutines en de rondjes met nieuwe programma's moest ik achter balie komen staan. Alles mij uitgelegd. Natuurlijk heb ik dat allemaal opgeschreven in my holy bible want dat ga ik nooit allemaal in een keer onthouden. Na de theorie was het tijd voor de praktijk. Daar kwam het hoor, Welkom op Testcamp. Deze functie is volgens mij speciaal voor mij gemaakt, ik kan zoveel er mee doen, tot ik alles doorheb. En toen kwam het bericht van de dag! Houd je vast want hier komt het. Morgen moet ik 2 uur lang alleen op de receptie zitten! Zegt m'n begeleidster vol vertrouwen: oh dat kan je wel. Nou ik ben benieuwd. Ik denk ook wel dat het mij gaat lukken, ik heb immers my holy bible en een telefoon waarmee ik op elk moment iemand bellen. Aan het eind van m'n shift kwam het leukste moment van de dag. Er waren twee groene lampjes gehaald. Dat was wel leuk voor op de camping, aangezien de huisstijl kleur ook groen is. Alleen kreeg m'n begeleidster ze niet aan de praat. En daar riep ik: oh dat lukt mij wel. Zegt ze: ja hoor, ga je gang, ik ga even dit en dat doen, succes met je dat kan je wel. Het waren lampjes van de ikea en je hoefde alleen maar de lampjes zelf er in te klikken. Liep ze terug, ik keek eraan en zei: piece of cake, kind kan de was doen. En ja hoor, maar mooi weer bewezen dat ik topper ben. Wie daar nog aan twijfelt moet maar even een weekje naar Denemarken komen om het te ervaren. In de middag heb ik weer een animatieprogramma gemaakt voor het weekend. Dit weekend zal het wel weer hartstikke druk worden vanwege het pinkster weekend. Hopelijk wordt het net zo succes als de Hemelvaart Spelen. Ik heb natuurlijk wel weer wat anders leuks bedacht. Vanavond heb ik lekker pasta gegeten in de tuin. Om half 10 s'avonds zat ik buiten nog te relaxen in m'n korte broek en een topje. Het was gewoon nog echt warm! Daarna ben ik maar naar binnen gegaan, om deze blog te schrijven. Kort of niet, jullie weten wel maar weer hoe het mij gaat.

Morgen eerste keer alleen in de Receptie, spanneeeeeenndd!!

Reacties

Reacties

mama

een wat korter verhaaltje deze keer. Veel succces morgen. Wat denk je dat ik vandaag te horen kreeg? Hebben mensen gisteravond zitten kijken naar AT5. Op zich niets bijzonders, ware het niet dat het over het schip ging waar Alice op zit. Ze moesten ook gelijk aan haar denken. Ik kijken op internet, ik kan alleen het programma niet terugvinden. Wie weet kom ik dit morgen tegen bij AT5. OH ja, je sneakers zijn binnen.
x mama

Papa

Succes die 2 uurtjes alleen aan de bali

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!