Laatste avontuur in Denemarken

7e werkdag

Vannacht had ik echt heerlijk geslapen, dus ik was helemaal klaar om weer te gaan werken. Voor ik het wist had ik pauze, dus daar ging ik hoor, met een hark door het zand om die sleutel te vinden. Toen begon ik na te denken, als ik al had gesprongen en gedaan, waarom zat dan alles nog in m'n zakken, behalve die ene fietssleutel. Dat klopte niet. Dus ik naar de sauna om alle boxen leeg te halen, zodat ik beter kon zien of die sleutel daar echt niet inlag. In de tweede box had hem gevonden. En ik had nog 10minuten pauze dus dat was nog optijd ook. En toen bleek maar weer dat ik een topper was. Ik kreeg ook nog allemaal felicitaties over het feest van gisteren. Dat is ook altijd leuk om te krijgen. Toen ik weer verder ging met werken begon het. Ik kreeg toch een hoofdpijn! Niet normaal! En ik daarbij deden alle spieren in m'n lichaam echt ongelooflijk pijn! Dus ik zoveel mogelijk water gedronken als ik kon. Toen ik thuis was, had ik nog paracetamol genomen en heb ik van half 5 tot half9 geslapen. Dat zal wel helpen, dacht ik. Nee hoor, ik had het zwaar mis. Ondertussen was het overal super benauwd. Echt overal, in huis, maar ook buiten. Dus ik dacht, weet je, ik ga is even kijken of ik dat raam open krijg. Maar nee, die zit muur en muur vast. Net als het raam boven aanrecht. van 5 ramen in het huis staan er nu 2 open, omdat ik de rest gewoon echt niet open krijg. Echt super frustrerend! Ik ga zometeen maar even douchen en dan weer proberen te slapen. Hopelijk is het morgen over. Een ding scheelt wel en dat is dat ik morgen vrij ben. Maar goed, als ik nog steeds overal last van heb, dan kan ik maar 1 ding doen en dat is veel thee drinken en slapen. Waarom doet alles nou zo'n pijn, ik wordt echt helemaal gek! Want ik heb echt gevoel dat niks helpt. Maar goed, zoals ik al zei, ik ga douchen en onder de wol.

Hopelijk heb ik morgen nergens meer last van.

Reacties

Reacties

mama

He Simone, wat ik lees is dat je afgelopen week hard gewerkt hebt. En mogelijk een hoop spieren hebt gebruikt die je anders niet gebruikt. Dus het water drinken en extra slapen wil echt wel helpen. Geniet van je wel verdiende rust.

Laura

Dag mop. Ik lees je spannende verhaaltjes op de voet hoor.
Cant wait to see you again. xx

Maryvonne

Beterschap meissie, doe maar even rustig aan, je doet het duidelijk geweldig op je stage, nou tijd om te ontspannen...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!