Laatste avontuur in Denemarken

Jeg taler ikke dansk.

Ik spreek geen deens. En schrijven doe ik het al helemaal niet, aangezien m'n titel al niet helemaal klopt. Jeg taler ikke dansk. Ik spreek het niet, maar ik praat het wel, een soort van. Jullie snappen me wel. Vond dat het vanochtend al behoorlijk vroeg was, om 7uur beginnen. Het is dan nog net aan toe weer licht. Ik had natuurlijk zo als elke dag een dillema. Dit keer was het het weer. Het zou vandaag de hele dag regenen. En ik zag mezelf al fietsen hoor in m'n werkkleding door de regen. Geloof mij, na 1x door de regen is die broek gelijk niet representatief meer. Je bent dan net een billboard, letterlijk! Maar ik denk dat de goden dat mij op een of andere manier wouden besparen. Op het moment dat ik op de fiest stapte, regende het niet, net zoals op de terug weg. En geloof mij, het is een koude dag vandaag. Vandaag had ik in een rap tempo alles gedaan wat op de openingslijst stond. En toen, tja. De winkel ziet er sinds gister al piekfijn uit door m'n exertice natuurlijk, dus daar kan ik echt niks meer aan veranderen. Rond het middag uur, had Marlies een leuk klusje voor mij bedacht. Het ijs bijvullen. Schepijs. En dan nog wel de pistache en de smarties! Ik heb met veel pijn in m'n hart en veel moeite het ijs weer netjes opgemaakt. Wauw, wat had ik daar best wel trek in zeg! hmm! De tijd vliegt best snel, ookal heb ik niet altijd veel te doen, voor ik het wist ging ik alweer naar huis. Een klein uurtje later weer naar het dorpje geweest. En wat denk je dat ik gezien heb? Een drive-in pinautomaat. Ja, ik meen het, een drive-in pinautomaat! En ik moest geld pinnen natuurlijk, dus daar moest ik op m'n knieeen, m'n uber geheime pincode intoetsen. Het leek wel alsof ik in Madurodam was. Zo schattig was het! Toen in de supermarkt heb ik alle ongezonde weerstaan! Ik ben zowaar trots op mezelf. Normaal weet ik in elke supermarkt die afdeling te vinden, en dit keer rende ik er zowaar bijna voorbij. Waar die goede invloed vandaan komt zou ik niet weten. In tussen tijd ff in slaap gedommeld. Echt lekker 2 minuten. Het ging helemaal nergens over, maar goed, ik zal het wel nodig gehad hebben dan. Toen hadden de dames heerlijk gekookt. Alleen was het totaal niet charmant om te zien, maar och wat was het lekker. Lekker ja, zo lekker zal het weer van morgen niet zijn. Ik ben zelfs bang dat ik als een bezopen blauwe kat aan zal komen op m'n werk.Maar dat zijn zorgen, voor morgen!

Ajuu!

Reacties

Reacties

mama

Zoals gezegd weer een genot om te lezen hoe jij je dag ervaart. En een klein duveltje wat vraagt, ja die regenbroeken zijn wel niet stoer natuurlijk, maar voorkomen dat je verandert in een billboard. Gisteren nog gechat met je zus. Je moest de groeten van haar hebben. Dag lieverd tot morgen. x mama

Marlies

ik moet wel toegeven dat ik wel een paar bakken ei mis Simone :p

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!