Laatste avontuur in Denemarken

Het Deense Zandvoort

Gutentag!

Het Deense zandvoort. Daar deed het uitzicht mij aan denken toen ik vanochtend met m'n kop thee en m'n fleece denkentje op de bank zat. Heerlijk vind ik het. Tot nu toe. Het kan natuurlijk altijd nog veranderen. Voor het eerst werd ik gewoon uit mezelf om 9uur wakker en ben ik gelijk m'n bedje uitgegaan. Ik verbaasde mezelf. 1,5 uur later was ik gedouched en al klaar om te kijken waar ik nou precies zit. Maar eerst ging ik even kijken of ik internet had. En ja hoor, bingo! top internet. Ookal ben ik niet te spreken over Skype. Helaas. Afgelopen woensdag heb ik thuis nog gewoon met mams geskyped, inclusied webcam. En nu is het dus zo dat andere mij niet kunnen horen en niet kunnen zien. Ik wordt er schijtziek. Dus alle lieve fans mij, skype gaat het deze zomer niet worden! Waar ik super van baal, maar goed. Ik hou jullie toch per dag op de hoogte via deze blog. Beter kan het niet. Na wat gerotzooid te hebben met skype, toch maar even naar buiten. Er stond een wind! Niet normaal! Nederland is er niks bij. BIjna zag je mij zo door Denemarken vliegen. Ha! En dan toch naar het strand gaan. Dan vraag je natuurlijk om een volledige bodyscrub. Die heb ik zeker ook gehad. Ondanks dat ik m'n winterjas aan had en m'n sjaal omhad zit het zand nog in m'n bh. Tot zover ik dat denk. Ik zal er zometeen wel achter komen als ik ga douchen. Vanmiddag zat ik op de fiets hoor, eerst om met goede moed naar Hvide Sande te fietsen, maar dat raade Marlies zwaar af. 6km fietsen met die wind is een onbegonnen taak. Dan was de camping een stuk beter plan. Dus daar ging ik op de fiets, niet dat ik hoefde te fietsen, want de wind blies mij wel naar m'n werkplek, maar toch. Daar aangekomen even rond gekeken. Het ziet er mooi uit. Toen het restaurant in. Ik heb mij daar aardig vermaakt tot ongeveer een uur geleden. Het werd al aardig donker en m'n fiets had geen licht. Dus ja allerliefste oudjes van mij, ik was voor het donder thuis. Waar ik nu dit verhaal zit te tikken onder het genot van een wijntje. Gister hebben we geproost op een goed seizoen, vandaag was het op de kebab. Zometeen dan maar even dat zand overal wegspoelen en weer lekker onder de wol.

Genieten maar van dit verhaal en verlang maar naar het volgende.


xxxx

Reacties

Reacties

Suzan

Heej Siempie, Dit verhaaltje had ik nog niet gelezen. Nou je snapt het al, wekelijk daar aan het strand staan en dan heb je een supergaaf huidje tegen de tijd dat je naar huis gaat, met dat harde werken erbij (misschien), kom je dan als een Godin terug. (ahum, kuch, hoest). Volgende week dus, lees ik wel weer verder van je verhalen. Groetjes meisje en veel plezier!!!!
Suus xxx

mama

fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Grappig wat voor impact het heeft wanneer je in een vreemd land bent en je dan zorgen gaat maken omdat je geen licht op je fiets hebt. Is het bij jouw locatie net zo als de andere locaties die wij in Denemarken hebben bezocht dat openbare verlichting iets is als het zoveelste wereldwonder. Met andere woorden bijna niet aanwezig en daardoor stikkedonker? Vel plezier daar en ik kijk uit naar je volgende blog. Dank je voor je wens op facebook. x mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!