Laatste avontuur in Denemarken

Reiseverbindungen

Damen und Heren,

DB haben mir eine angenehme Reise gewunscht! Dat is toch alweer fijn dat men dat mij toewenst, hoewel het eigenlijk van hun een stukje service en klantvriendelijkheid is, maar goed. Ze hadden wel een uitgebreide persoonlijke Reiseshutzes voor mij gemaakt. Deze ziet er alsvolgt uit.
Station Time
Amsterdam Zuid DEP 06:58
Osnabruck Hbf ARR 10:06
DEP11:23
Niebull ARR15:45
DEP 16:06
Esbjerg st. ARR17:59
DEP 19:38
Rinkoebing st. ARR 20:58
Travel date: 11.05.2012
Duration: 14:00

Wat moet ik nou 14uur lang in een trein? buiten dan even een happie eten in Esbjerg.. newsflash: ik kan niet stilzitten! Dit kan twee kanten opgaan, of het wordt een grote ramp, of het wordt het tegenovergestelde. Als het kan zal ik jullie onderweg op de hoogte houden, maar ga er maar niet van uit want die dude van de winkel zei dat ze in die treinen geen internet hebben. Dus hopelijk hebben ze een Maccie in Esbjerg. Mijn koffer is zo goed als ingepakt. Er zit namelijk nog 1 wasje in de droger, maar dat past makelijk in die grote blauwe juttezak. Het meeste heb ik bij me. Zometeen nog even met mams batterijen halen en afscheid nemen. Mijn laatse avondmaal bestaat uit Cajun schotel. Hmmm! JamJamJam. Dan nog even koffie drinken met m'n familie, vroeg slapen en morgen ochtend met m'n slaaperige hoofd de trein in. Ik voel geen stress, ik voel spanning! misschien kom ik die ene lekkere deen al tegen in de trein, haha als dat het geval is, mag die reis wel wat langer duren!

x. Liefde!

Reacties

Reacties

Ellen

He Simone, nou ik hoop dat je reis een beetje leuk verloopt misschien loop je wel een lekker ding tegen het lijf, je weet maar nooit en dan is de reis zo voorbij. Veel succes en zie je verhalen tegemoet.

Groetjes, Tantetje

Papa

06.68 ?????

Deense zomertijd??


Hahahaha xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!