Laatste avontuur in Denemarken

Nog 2 nachtjes slapen

Dit is niet oke! dacht ik vandaag de laatste dingentjes te halen, presteer ik het toch om dingen te vergeten. Zoals die heerlijke kledingverfrissers en batterijen. Om kleding om 15uur lang in vacuumzak te hebben zitten, tjaa, dat gaat natuurlijk ontzettend stinken. En zonder batterijen overleeft m'n fotocamera het niet. En daarbij is m'n koffer ook nog is een keer leeg, op m'n oh zo mooie werkkleding na dan. Vandaag dan toch eventjes m'n mp3 volgooien met lekkere muziek. Ik zal het nodig hebben die 13uur lange reis. En dan morgen toch echt mijn koffer inpakken, is vroeg zat. Ookal zullen andere mensen beweren van niet. Hoewel m'n koffer nog niet is ingepakt, ben ik er wel meer dan klaar voor. Ookal om het feit dat ik een enorme aandenken over heb gehouden van m'n laatste werkdag: blauwe bil en een snee over de breedte van m'n arm. Heerlijk! Overkomt ook echt alleen mij. Ik heb die snee nog niet schoongemaakt en dat leek paps wel zo'n slim plan. Dus misschien toch maar even doen voor ik weg ga.

Auf wieder sehen!

Reacties

Reacties

Suzan

Heej Simoontje, ik wens je allereerst een heel goede reis naar Denemarken en natuurlijk ook een geweldig leuke tijd tijdens je stage. Hopelijk met leuke collega´s en toeristen. Hou je mals en ik zie je over een maand of 3 en een half weer. Komt allemaal wel goed, schatje, haha.
Nou, veel plezier en tot ziens. Dikke knuffel en drie klapzoenen!!!
XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!